Panel badań internetowych

Firmy z rozwijającej się wciąż branży badawczo-rozwojowej, korzystają z coraz to nowszych metod prowadzenia badań. Skutecznością w realizacji badań cechują się przede wszystkim ankiety internetowe, najczęściej udostępniane w panelu internetowym. Bardzo często ankiety zamieszczane na tego typu panelach są płatne, co oznacza, że przez Internet można zarabiać nie tylko podczas sprzedaży internetowej. Korzyść z funkcjonowania tego typu ankiet jest obopólna. Respondent otrzymuje bonifikaty w formie finansowej, zaś firma realizująca badanie odnosi korzyść w formie oszczędności. Papierowy odpowiednik ankiety jest bowiem droższy aniżeli forma internetowa. Ponadto…

Fenomenalni programiści

Informatyka to dziedzina dla ludzi pochłoniętych pasją. Jej adepci idealnie przystosowali się do łączenia pracy i hobby. W świecie wirtualnym znajdują jednocześnie pracę i rozrywkę, łącząc radość, jaką daje im nowatorskie połączenie, umożliwiające przełom w projekcie informatycznym z radością, jaką czerpią z internetowej rozrywki. Zdarza się, że z uporem poszukują rozwiązania jakiegoś problemu, ucząc się niezliczonej ilości kodów programowania, przeglądając dziesiątki stron i poradników, czy oglądając how-to na youtube.com. Szaleni pasjonaci, dla których nie ma granicy pomiędzy pracą a zabawą to naukowcy naszych czasów, którzy…

Tajemniczy klient – rozwiązanie dla firm

Każda firma stara się prowadzić badania klientów. Jeśli jest to firma średnia bądź duża, zleca ich przeprowadzenie profesjonalnym agencjom badawczym. Jednak małe przedsiębiorstwa również je prowadzą, w ograniczonych środkami ramach. Najprostszym badaniem w ich przypadku jest pytanie klientów osobiście o stopień ich zadowolenia, czy pytanie z jakiego źródła dowiedzieli się o firmie. Jeśli od swoich znajomych, to oznacza właśnie zadowolonych klientów. W tym tekście skupimy się jednak na profesjonalnych badaniach marketingowych i badaniach rynku w postaci tajemniczego klienta. Jest to technika badawcza używana w przypadkach,…

Characteristics of market research in Poland

For FMCG (Fast Moving Consumer Goods) or CPG (Consumer Packaged Goods) industry it is very important to conduct market surveys Poland. In this industry is essential for companies to constantly upgrade their position, this includes social media activity, sales analysis, brand tracking, consumer panels, shopper data and many more. This industry includes such branches as: food stuff, soft drinks, alcohol, tobacco, paper products, electronics, detergents and others. With such giants as Coca-Cola, Pepsi, Kraft, Heinz, Nestle, Unilever, Procter & Gamble. It is worth annually billion…

Badania rynku pracy

W ofercie prezentowanej przez naszą firmę znajdują się m.in. badania rynku pracy W ramach tych badań realizujemy usługi w obszarach: przedsiębiorczości edukacji kształcenia zawodowego bezrobocia Wyznaczenie precyzyjnych założeń jest podstawowym elementem realizacji badania rynku pracy. Takie działanie pozwala na ustalenie kryteriów realizacji projektu, takich jak obszarów objętych badaniem i ich zakres tematyczny. W ramach badań rynku pracy w obszarze bezrobocia najczęściej poruszana jest tematyka: podziału osób bezrobotnych ze względu płeć, wiek, wykształcenie czy status społeczny. Profil posiadanych kwalifikacji lub chęć ich zdobycia. Dotychczasowa historia zawodowa…