statystyki_3

Kolportaż ulotek

Drugą usługą naszej firmy w zakresie materiałów reklamowych, jest tutaj kolportaż ulotek reklamowych, różniący się przede wszystkim tym od wcześniej opisywanej dystrybucji, iż tutaj mamy do czynienia z rozdawaniem ulotek w miejscach publicznych, aczkolwiek ważnym aspektem jest także umiejętny wybór miejsca do kolportażu. Chodzi o to, iż nie będziemy kolportować ulotek pod ekskluzywnymi salonami, w przypadku, gdy ich treść ewidentnie jest przeznaczona dla ludzi młodszych, którzy raczej unikają takich sklepów.

Trzeba więc tutaj pamiętać, iż kolportaż ulotek, to nie ślepe ich rozdawanie na rynku, aczkolwiek czasami, w niektórych przypadkach, także i takie działanie może się okazać całkiem skuteczne. Obecnie coraz częściej w celu poprawnego określenia miejsca do kolportażu ulotek, wykorzystujemy profesjonalne bazy biznesowe, z których możemy perfekcyjnie wyczytać niezbędne do określenia miejsca kolportażu ulotek informacje.

Co prawda kolportaż ulotek, jest w naszej firmie usługa stosunkowo młodą, nie mniej jednak, już zaskarbiła ona sobie przychylność wielu klientów, wobec czego tez, możemy tutaj powiedzieć, iż zapewniamy tutaj bardzo dobre warunki do poprawnego kolportażu ulotek w oparciu o profesjonalnie przygotowane bazy biznesowe. Warto tutaj także nadmienić, iż w odróżnieniu od konkurencji, zapewniamy zdecydowanie najniższe ceny kolportażu jak i dystrybucji ulotek.

W kwestii ustalenia wszystkich szczegółów, prosimy o skontaktowanie się z naszym biurem obsługi klienta.

Nowością w wachlarzu naszych usług jest badanie mystery shopping
Wstępnym etapem prowadzonego badania tajemniczy klient jest dokładne rozpoznanie obowiązujących w firmie standardów. Dotyczą one zwykle zasad w zakresie obsługi klienta, zachowania czystości, ekspozycji towaru, a także proponowania klientom dodatkowych produktów. W celu uzyskania tego rodzaju informacji, konieczne staje się najczęściej podjęcie rozmów na linii klient-realizator badania.

Następnie należy zaplanować szczegółowy przebieg badania. W tym celu powstaje scenariusz, obejmujący m.in. liczbę badanych placówek, a także harmonogram poszczególnych wizyt. Istnieje również konieczność zaprojektowania kwestionariusza obserwacji, uwzględniającego wszelkie podlegające ocenie elementy.