Trudna branża, jaką jest medycyna i farmacja wymaga podejmowania specjalistycznych narzędzi marketingowych, aby dotrzeć do klientów. Baza lekarzy wspomaga procesy marketingowe, potrzebne w rozwoju produktów i usług medycznych jak i szeroko zakrojonych badań klinicznych.
Jak docierać do specjalistów?
Baza lekarzy jako odpowiednie narzędzie działań marketingowych przyczynia się do zgromadzenia informacji na temat specjalistów. Dane dotyczące:
- adresów gabinetów,
- regionów działań,
- poziomów specjalizacji lekarskich,
- stosowanych metod terapeutycznych,
- grafików lekarskich,
- kursów medycznych.
Platforma Medfile EDM
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna Medfile® EDM jest oprogramowaniem, które wspomaga codzienną pracę lekarzy i fizjoterapeutów. Dzięki niemu można:
- szybko i bezpiecznie zarządzać Elektroniczną Dokumentacją Medyczną pacjentów,
- rejestrować pacjentów przed wizytą bez dodatkowych komplikacji,
- łatwo prowadzić historie wizyt,
- sprawnie wystawiać e-Recepty i e-Zwolnienia w połączeniu z platformą NFZ,
- wysyłać przypomnienia do pacjentów dotyczące wizyt,
- rozliczać wizyty pacjentów,
- prowadzić stronę WWW gabinetu medycznego lub placówki.
Marketing w branży
Badania marketingowe, w których wykorzystuje się dane zamieszczone w bazie lekarzy mogą prowadzić do wysokiej jakości:
- badań rynku medycznego,
- konsultacji w sprawie efektywności i skuteczności reklam produktów farmaceutycznych,
- badań identyfikacyjnych klientów z marką,
- badań produktów medycznych, suplementów diety i produktów dietetycznych,
- poziomu jakości obsługi pacjenta,
- preferencji zakupowych pacjentów.
Dotarcie do specjalistów
Docierając do specjalistów osiągniesz cele sprzedażowe i wysokiej jakości produkty. Sprawdź jak działa platforma Medfile® EDM dzięki komponowaniu odpowiednich przekazów dla lekarzy. Wejdź w system partnerski i współpracuj z najlepszymi ekspertami medycznymi.