Rozsyłanie mailingu, to jednak nie tylko ostateczne działanie związane z inwestycja w nową technologię, bowiem koniecznie należy tutaj proces ten systematycznie ponawiać, aby osiągnąć możliwie jak najlepsze efekty. Jak wskazuje praktycznie każde przeprowadzone przez nas badanie rynku, cały mailing wysłany jednorazowo, zapewnia skuteczność odbioru treści reklamowej, na poziomi zaledwie 50%, wobec czego, należy go ponawiać, najlepiej promując produkt dwufazowo, czyli w pierwszym mailingu zachęcić potencjalnego klienta, do wykonania akcji, która potwierdzi nam, iż dostał on informację oraz się z nią zaznajomił.
Badania rynku dla mailingu
W tym celu przeprowadziliśmy specjalne badanie rynku, które pokazało nam bardzo wyraźnie, które metody mailingowe odnoszą najlepsze efekty. Okazało się iż najlepszym rozwiązaniem, jest tutaj wysłanie oferty, przedstawionej w niepełny sposób, która jednocześnie zachęci do przejścia klienta na stronę docelową z pełną informacją. Oczywiście rezygnujemy tutaj, z praktyk wszelkich agencji, które przede wszystkim dla firm kredytowych, planują mailing, który na stronie docelowej wymaga od klienta podania pełnych danych osobowych. Zostawiając klientowi pełną swobodę, i nie zmuszając go do zostawienia jakichkolwiek danych osobowych, gwarantujemy większe zainteresowanie, bowiem z reguły, jeśli ktoś chce od nas dane, z zastrzeżeniem, że będą wykorzystywane do celów marketingowych, możemy się spodziewać dość szybko telefonów z równymi dziwnymi ofertami, przez co z takich ofert potencjalny klient rezygnuje.
Skuteczna akcja mailingowa
Wobec powyższego też, możemy powiedzieć, iż mailing, prowadzony przez naszą firmę charakteryzuje się bardzo wysokim poziomem skuteczności, a to przecież bardzo ważne, bowiem jest to usługa dość kosztowna, przez co warto zapewnić sobie maksymalną jej efektywność. Posiadamy rozliczne bazy danych użytkowników, które gwarantują nam wybranie z nich potencjalnej grupy odbiorców nowych produktów praktycznie w każdej branży, a co za tym idzie, jest to mailing niezwykle skuteczny, trafiający zawsze do określonych odbiorców dóbr i usług.